fbpx

הגב שלכם זקוק לשגרת אימונים

הגב שלכם זקוק לשגרת אימונים

ישנם הרבה דברים שיכולים לגרום לכם לכאבי גב: שינויים פתאומיים בשגרת היום שלכם, פספוס אימון, טיפול בילדים, עבודה אינסופית במשרד מול המחשב ועוד. אך זו שגרת היום שלנו וכדי לשפר את בריאותנו עלינו לעסוק בפעילות גופנית. הוכח כי פעילות גופנית מפחיתה את הכאבים ומשפרת את איכות התנועה.
 
על פי מחקרים הפעילות הגופנית המומלצת להפחתת כאבי גב היא… כל סוג של פעילות גופנית שנוכל להתחייב לו באופן עקבי! הדבר החשוב הוא פשוט לזוז. אף אחת משיטות ההתעמלות אינה טובה מהשנייה. המפתח החשוב ליצירת השיפור היה פעילות גופנית באופן עקבי, ללא קשר לשיטת האימון.

איזה אימון מתאים לכם?

התרגיל שאתם בוחרים לגב שלכם צריך להיות תרגיל שאתם יכולים לדבוק בו. אתם יכול לבחור תוכנית אימונים המתאימה לכם על ידי קביעת שלושה דברים:
 
איזה תרגיל אתם ממש נהנים לבצע?
מה אתם מסוגלים פיזית לעשות?
כמה זמן צריך להקדיש לו?
 
כעת לאחר שעניתם על השאלות, ריכזתי לכם מספר פעילויות שיעזרו לכם להפחית את כאבי הגב ותוכלו לעשות כמעט בכל מקום:

יוגה

יוגה הינה בחירה מצויינת אשר לא דורשת מכם יותר מ-20 עד 60 דקות. על פי מחקרים, יוגה משפרת את שרירי הליבה והיציבות ומועילה מאוד בשיפור כאבי הגב.

פעילות אירובית רציפה

סדרת תרגילים שתבצעו ברצף עם דגש על העלאת הדופק וחימום השרירים.

הליכה

התרגיל הכי ישן בספר הוא ההליכה. ניתן לשלב אותו בכל זמן. מזג אויר מושלם? עובדים לא רחוק? השאירו את הרכב בבית וצאו לעבודה ברגל. מחקרים ציינו כי ההליכה משפרת את כאבי הגב ודורשת פחות תכנון וכמובן שזו אלטרנטיבה זולה.

אז תבחרו את השיטה המתאימה לכם ותתחיל לזוז!

סוגי אימון רבים משפיעים לטובה על כאבי הגב, הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את הפעילות המתאימה לכם ולהתחייב לה.
אהבתם את הפוסט? שתפו:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל

שעות פעילות:

ימים א' – ה': 20:00 – 09:00
ימי ו' וערבי חג: 14:00 – 09:00

כתובת:

אח"י אילת 56, חיפה.

דרכי התקשרות:

טלפון: 054-694-9847
מייל: info@lubaisuy.co.il