fbpx

טיפים לשינה טובה יותר

5 טיפים לשינה טובה יותר

שינה אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים לעשות, לא פלא שאנחנו ישנים שליש מחיינו. איך אנחנו יכולים להבטיח לנו את שנת היופי, כך שנקום ערניים ומלאי אנרגיה לעבודה או לבלות עם המשפחה? הינה מספר דרכים לשינה טובה יותר:

ללכת למיטה שעה קודם

לכו לישון מוקדם יותר, אל תחכו לחצות ואף מאוחר יותר כמו שאתם רגילים.
 

קבעו לכם עיסוי

עיסוי נכון ומקצועי יכול לעזור להרגעת הגוף ושחרורו. שילוב של מספר טכניקות עיסוי הכוללות משיכות, לחיצות עדינות ורפלקסולוגיה, יעניקו לכם את המנוחה שאתם זקוקים ללא הפרעות.
 

אל תאכלו או תשתו אלכוהול לפני

ההנחה הרווחת היא ששתיית אלכוהול עוזרת לכם להירדם. אז אולי זה יעזור לכם להירדם אך האלכוהול פוגע באיכותה. אכילה גם היא לא טובה לפני ומומלץ להימנע מאכילה שלוש שעות לפני, וכמובן לוותר על האספרסו אחרי הארוחה.
 

פעילות גופנית

פעילות גופנית מצויינת ומועילה בכל תחומי החיים שלכם. שגרת אימונים קבועה תעזור לכם עם נדודי השינה, תרדמו מהר יותר ותהיה עמוקה יותר.
 

עמעמו את האור

אור יכול לפגוע באיכות השינה שלנו, לכן לפני השתדלו לא להשתמש במסכים כמו טלוויזיה וטלפון נייד. אותם מכשירים מקרינים אור כחול ופוגעים בייצור המלטונין 'הורמון החושך' ובכך פוגעים באיכותה. לפני שאתם נשכבים סגרו את החלונות והוילונות והדליקו נורה חמימה ונעימה. כך יכנס פחות אור לחדר.

אהבתם את הפוסט? שתפו:
פייסבוק
וואטסאפ
אימייל

שעות פעילות:

ימים א' – ה': 20:00 – 09:00
ימי ו' וערבי חג: 14:00 – 09:00

כתובת:

אח"י אילת 56, חיפה.

דרכי התקשרות:

טלפון: 054-694-9847
מייל: info@lubaisuy.co.il